9 Ekim 2010 Cumartesi

Farklı kandan kardeşim'e

Sevgili blogçuğum yarın en kıymetli dostlarımdan birinin doğum günü :) Ne tuhaf değil mi hayat koskoca dört yıl boyunca aynı lisedeydik fakat muhabbetimiz bir arpa boyu yol almaktan acizdi sanki.Belki de biz farkında olmadan aramızdaki dostluk bağını güçlendiriyordu zaman kim bilir.Lise biteli iki yılı geçti neredeyse.Şu dünyada gerçek dostlara sahip olabilmek ne kadar da güzel ve erişilmesi zormuş...Geç te olsa anladım.
   Hayatındaki herşey hep hayallerini kurduğu gibi olsun. Tüm kalbimle bunu diliyorum onun için bu yıl.

   Doğum günün kutlu olsun "farklı kandan kardeşim" benim.

   Senin gibilerine çok ihtiyacı var bu dünyanın,bu ülkenin bizlerin.............. :)

   not:pastayı bulmak için de az uğraşmadım hani :D
  

2 yorum:

  1. bugün net kendine geldi.. ben de bir turlıyım dedim.. sürprüz oldu :D hemi de çook güzel bi sürprüzz :))
    ee geç olsun güç olmasın :D
    kardeşimmmmm... senin gibi bi dostu bi kardeşi bulduğum için ben de şanslıyım çoooook... :)) her doğum günümüzde birlikte olmak dileğiylennn... esen kalınız :D

    YanıtlaSil