24 Eylül 2010 Cuma

Sarmaya da ekşi çok yakışıyor

  Biraz önce ayıptır söylemesi koskoca bir tabak yaprak sarması yedim.E ne var bunda demeyin.Yaklaşık bir dört ay kadar oldu diyetteyim.Bu süre zarfında zafiyet geçirdiğim de sanılmasın bu sözlerden.Yaprak sarması da yemiştim ama hiç bu kadar doyduğumu hissetmemiştim sanırım :)

   Tencerenin kapağını açmamla mis gibi buharı solumam bir oldu.Sarmaların üzerindeki tabağı kaldırıp attıp hemen bir kenara :) İnce ince kesilmiş limonların arasından gülümseyiverdi sanki bana bir afacan.Sofranın kurulmasına dayanamadan attım hemen ağzıma cayır cayır bir tane.Bir oyana bir bu yana çevirdim soğusun diye. Baktım ki soğumaya niyeti yok çabucak yuttum.

   Daha sonra tabağımı doldurdum sarmalarla boş yer kalmayacak şekilde :) Tencerede pişen limonları oldum olası sevmem zaten.Limonun o cezbedici kokusu ateşle yok olup kekremsi bir tat bırakır geriye.Sarmaların yanına iki kaşık dolusu yoğurt koydum hemen.Üzerine de tam bir adet taze limonu sıktım.

   Evet tahmin edeceğiniz gibi baya bir ekşi oluyor ama napayım sarmaya da ekşi çok yakışıyor :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder